Nedeľný obed

27. októbra 2013, Peter Nišponský, Nezaradené
Obed_VUCDnes to vyšlo na mňa. Moja súdružka Táňa rozhodla, že v dnešnú nedeľu varím ja.
 
Bez problému!
 
Zvolil som menu, pripravil polotovary a ingrediencie a hor sa čistiť zemiaky. Ale čo so šupkami? Tak som siahol na najbližší reklamný leták, ktorý bol po ruke, aby som na ňom mohol šúpať zemiaky.
A čo nevidím? Toť ho! …
 
Zas sa na mňa škerí rovnaký kandidát na župana Košického kraja, akého vidím na každom kroku na bilbordoch, v regionálnych médiách, na staniciach, na zastávkach v autobusoch a.t.d. Pán Zdenko Trebuľa, najhorúcejší kandidát a samozrejme súčasný župan.
Za peniaze SMERu, ktorý mu robí kampaň t.j. za naše peniaze preliate akýmisi záhadnými cestičkami do pokladne SMERU SD, to sa robí kampaň že? Na kriedovom papieri v každej domácnosti Košického kraja, osobitne podľa jednotlivých volebných obvodov, pekne frebne bezobsažne s jediným heslom: „Spájame ľudí v našom kraji“.
 
ÁNO. SPÁJAJÚ! V rabovaní rozpočtu kraja pre záujmové skupiny, pre finančných žralokov, v prospech politických priaznivcov, pre kamarátov z mokrej štvrte, pre tých, ktorí nič hmatateľného nevytvárajú pre spoločnosť, len berú, berú, …berú….
 
Tak som sa i potešil. Propekt pána preferovaného župana nie je vhodný na WC (z titulu kvality papiera na ktorom je vytlačený), ale zemiaky sa na ňom dajú čistiť.
Len neviem, či mi bude ten dnešný obed chutiť.
 
Vám ale prajem k nedeľnéomu obedu dobrú chuť.
Možno máte šťastie a žijete v kraji, kde sa na vás neustále neškeria už dávno vyhorení kvázipolitici, ktorí neustále bojujú s nezamestnanosťou a tá stále rastie, ktorí vytvárajú pracovné miesta pre nezamestnaných, ale tie miesta nikdy nikto nevidel, ktorí tárajú neustále o transparentnosti a sami pritom konajú výlučne netransparentne, ktorí lepia výtlky na cestách, ale vytvárajú jamy v v peňaženká a dušiach vykoriťovaných a zbedačených, ktorí doviedli našu krajinu do otroctva kapitalizmu.
Ja týmto ľuďom už nedôverujem a nebudem ich voliť.
Ja volím mladých.